01-10-2017 Alem 1 - MEC'07 1 5 - 1

Alem 1 - MEC'07 1    5-1    (2-0)

MEC'07 hard onderuit in Alem

Mats Steenbekkers is dé man bij Alem
Dankzij zijn eerste hattrick bij de senioren bezorgde Mats Steenbekkers zijn ploeg Alem de overwinning tegen MEC'07: 5-1.

Alem-leider Ton Steenbekkers: ,,Vandaag maakte Mats Steenbekkers voor het eerst een hattrick.”

Alem kent in 4E een flitsende start. Na de zege vorige week op Teisterbanders moest in de tweede competitiewedstrijd MEC’07 er ook aan geloven. Met 5-1 werd er gezegevierd.
Mats Steenbekkers was de gevierde bink. Hij maakte drie goals. Broertje Lars wist ook een keer het net te vinden en Hans van de Bogaard idem dito.
“We hebben de kansen benut die we kregen. De spitsen stonden scherp”, aldus trainer Piet Saaman.

De thuisclub begon sterk aan het duel: binnen enkele minuten tekende Hans van de Boogaard al voor de openingstreffer. Daarna besliste Steenbekkers het duel door binnen een halfuur drie keer te scoren: eerst vlak voor rust, daarna twee keer rond de zestigste minuut. Toen speelde MEC'07 door een rode kaart al met tien. Lars Steenbekkers maakte het vijftal vol.

MEC’07 had geen schijn van kans bij Alem: 5-1. Pas bij 5-0 scoorde Brian Verbeek tegen. Sijmen de Boer kreeg na dertig minuten zijn tweede geel en dus rood.

Voor alles is een eerste keer.
Zo ook voor het scoren van een hattrick. Voor Alem spits Mats Steenbekkers was het tegen MEC zover

MEC'07 is in Alem tegen een forse 5-1 nederlaag aangelopen. Na vijf minuten stond MEC'07 al op achterstand. De 2-0 viel door een ten onrechte goedgekeurd buitenspeldoelpunt.
Halverwege de eerste helft liep Sijmen de Boer tegen een rode kaart aan. Daarmee was het laatste restje verzet van MEC'07 gebroken.
In de tweede helft liep Alem door een hattrick van Mats Steenbikkers uit naar 5-0. De Maurikse eer werd gered door Brian Verbeek via een penalty.

Mats Steenbekkers scoort een van z'n drie goals

Foto's © v.v. Alem - Piet van Boxtel / © Gerald van Zanten

Hans van den Boogaard