28-08-2016 RKVSC 1 - Alem 1 3 - 7

RKVSC 1 - Alem 1    3-7    (1-4)

Bekertoernooi afgesloten met overwinning

Alem klaar voor competitieouverture

Vaak kan het spoken op sportpark de Peperd in wedstrijden tussen RKVSC en Alem. Vandaag was Alem echter te sterk en behaalde vrij gemakkelijk een ruime 3-7 overwinning. Met een 1-4 voorsprong voor Alem bij rust was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld.

Het werd zondag in de derde bekerwedstrijd een doelpuntrijk gebeuren tussen RKVSC en Alem. Na afloop stond er 3-7 op het bord.
“We waren heer en meester”, stelde Alem-trainer Piet Saaman. “We hebben ook redelijk gevoetbald. Ik denk dat we wel klaar zijn voor de competitie. We heben wel wat blessures.”
Mart van Boxtel (2x), Mats Steenbekkers (2x), Hans van den Bogaard, Martijn Leerintveld en Lars Steenbekkers scoorden voor Alem. Voor RKVSC vonden Mark Hendriks, Bart Goesten en Elvis Kovaci het net.

Alem wordt met deze zege derde in de poule met drie punten. CHC bekert door na de 2-3 winst op FC Engelen.

Mats Steenbekkers
Jack van Kessel