13-03-2016 DSS'14 1 - Alem 1 0 - 2

DSS'14 1 - Alem 1    0-2    (0-1)

Zakelijke overwinning

Alem kon bij DSS’14 in het goede spoor blijven. Het won met 0-2. Maar erg tevreden was trainer Piet Saaman niet.

Trainer Piet van Lent van DSS’14: “ Alem scoorde heel eenvoudig, waar we weinig tegenin konden brengen.”

“Het was dramatisch slecht voetbal. Al moet ik wel er bij vertellen dat het veld erg hobbelig was”, blikte Saaman terug.
Davy Baars was een gelukkig man. Hij scoorde beide goals. “We creëren genoeg kansen, maar we missen er te veel”, vervolgde Saaman.
Alem is in 5C voor koploper Berkdijk de ‘grote concurrent’. Als Alem de achterstallige wedstrijden wint nadert de ploeg van Saaman de Kaatsheuvelnaren op drie punten. Op de voorlaatste competitiedag ontmoet Alem thuis Berkdijk. “We proberen zo lang mogelijk aan te haken. En ja, dan kan die wedstrijd tegen Berkdijk wel eens mooi worden.”

Davy Baars bezorgde de defensie van DSS'14 een vervelende middag. Zo maakte de aanvaller van Alem zowel de 0-1 (rebound nadat hij eerst de strafschop had gemist) als de 0-2. "Onze grote kansen gingen er niet in, waardoor we uiteindelijk als verliezers van het veld stappen", analyseerde trainer Piet van Lent van DSS'14. "Al met al ben ik zeer tevreden over de vooruitgang ten opzichte van vorige week (6-1 nederlaag tegen Heerewaarden, red.)."

Davy Baars (pen.)
Davy Baars