07-12-2014 Alem 1 - Wilhelmina 1 0 - 2

Alem 1 - Wilhelmina 1    0-2    (0-1)

Alem verdiende gelijkspel tegen Wilhelmina

Wilhelmina-trainer Florian Sinanaj: “Dit was een zakelijk overwinning. We hebben de wedstrijd de hele tijd gecontroleerd.” “Als ik vandaag een spits had gehad, dan hadden we gewonnen”, meende Alem-trainer Patrick Theuwis.

Alem speelde tegen de nummer twee Wilhelmina goed voetbal en kreeg ook de complimenten van de tegenstander. Mooie woorden maar de mannen van trainer Patrick Theuwis verloren het duel wel: 0-2. “We hadden een gelijkspel wel verdiend.

Maar we misten een echte spits”, sprak trainer Theuwis na afloop. “We hebben wel zes of zeven goede mogelijkheden gehad. Wilhelmina kreeg vier kansen en scoorde twee keer. Dat was het verschil. Dus als er iemand nog een goede spits weet, houd ik me aanbevolen.” Theuwis hoopt nu maar op een goede tweede competitiehelft. Zondag volgt voor dat oponthoud koploper TGG en dat zal wel een maatje te groot zijn. Theuwis, die na dit seizoen bij Alem vertrekt en opgevolgd wordt door Piet Saaman, heeft nog geen nieuwe club. “Er hebben wel clubs geďnformeerd.”

Hekkensluiter Alem (4F) tegen ti­telkandidaat Wilhelmina: voor de bookmakers een uitgemaakte zaak. Ze kregen gelijk, maar de overwinning van de Bosschena­ren was niet terecht, vond Alem-trainer Patrick Theuwis. „Als we een spits hadden gehad, hadden we die pot binnenge­haald. Maar ja, die hebben we dus niet.”
In en tegen Alem boekten de bezoe­kers een zakelijke overwinning. Dennis van der Luyt opende de score, op aangeven van Diego Meerveld. Diezelfde Meerveld zorgde er tien minuten voor tijd voor dat zijn broertje Djordi - pas vijftien jaar - de beslissende goal kon maken.

Dennis van der Luyt
Djordi Meerveld

Kaarten:

Alem Wilhelmina
Martijn Leerintveld Dennis Verheugd
Alex Steenbekkers Benjamin Mol
Danny Wuits

Scheidsrechter:
L.M.M. van Velthoven

Alem 1 :
Daav van Mil,
Alex Steenbekkers, Dennis van Mook, Elies Sars, Jeffrey Kollenburg (Job Steenbekkers)