17-08-2014 Alem 1 - Heerewaarden 1 8 - 2

Alem 1 - Heerewaarden 1    8-2    (3-1)

Alem veel te sterk voor Heerewaarden

Alem versloeg Heerewaarden in haar eerste oefenwedstrijd met grote cijfers.
Alhoewel in een (te) laag tempo werd er door Alem al aardig gecombineerd. Heerewaarden maakte wel 'n schitterend doelpunt, maar kwam verder nauwelijks in het spel voor.
In de tweede helft werd er volop gewisseld en speelde Alem met maar liefst vier A-spelers
Het mooiste doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van de sterk ingevallen Luuk Steenbekkers. Na een hakballetje van Jochem van Mil, schoot hij de bal diagonaal strak in de kruising.

Man van de wedstrijd was Jochem van Mil, die na negen maanden blessureleed vanwege een afgescheurde kruisband weer zijn eerste wedstrijd speelde en meteen drie keer scoorde.

Met nog tien minuten te spelen maakte scheidsrechter van der Kammen o. a. vanwege het slechte weer een einde aan de Heerewaardense lijdensweg.

Er was in de tweede helft een naar incident. Een Heerewaardense verdediger kwam ongelukkig ten val en moest met een naar aanzien ernstige rugblessure van het veld.

Niet graag gezien beeld op 'n voetbalveld. Na 'n ongelukkige botsing en valpartij werd een Heerewaardense verdediger per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Hopen maar dat het meevalt...

Luuk Steenbekkers
Luuk Steenbekkers