06-10-2013 BZS 1 - Alem 1 1 - 1

BZS 1 - Alem 1    1-1    (0-0)

Alem pakt punt bij BZS

Alem pakte zondag een punt in de uitwedstrijd tegen BZS (1-1). Alem-trainer Patrick Theuwis vond het een rommelige wedstrijd. “En ook niet bijster goed.” Alem nam wel een voorsprong.
Koen van Kessel opende de score waarbij de BZS-keeper wel een foutje maakte (0-1). De thuisclub kwam na rust op gelijke hoogte. “Ik vond wel dat de scheidsrechter niet erg op onze hand was”, had Theuwis nog een punt van aandacht.
Alem neemt als debutant in 4F een middenmootpositie in. “We zijn nog geen enkele keer weggespeeld. Het bevalt ons goed dat stapje hoger”, aldus Theuwis

In een rom­melige wedstrijd kwamen de be­zoekers op voorsprong door Koen van Kessel, na een foutje van de BZS-keeper. Tien minuten voor tijd maakte de thuisclub gelijk.

BZS pakte met 1-1 tegen Alem het tweede punt van het seizoen. De Beusichemmers leken in de tachtigste minuut op weg naar een nieuwe nederlaag. Alem strafte een fout van doelman Koen Duyx, die de bal moest lossen, resoluut af: 0-1. BZS mobiliseerde nog eens alle krachten en kwam op gelijke hoogte. Kelvin van Zetten had twee minuten voor tijd succes met een schot over de grond: 1-1.

BZS, nummer laatst van de vierde klasse F Zuid 1, pakte tegen middenmoter Alem het tweede punt van dit seizoen. Het werd 1-1, waarmee BZS het puntentotaal verdubbelde, maar nog wel met Hurwenen de ranglijst sluit. Trainer Marco van der Kraats was toch tevreden met de verrichtingen van zijn jonge ploeg, die alleen moeite heeft met scoren.
BZS had het initiatief tegen Alem en was in de eerste tachtig minuten de bovenliggende partij, zonder dat dit tastbaar resultaat op het scorebord te zien gaf.
De thuisclub leek tien minuten voor tijd ineens op weg na een nieuwe nederlaag. De ploeg raakte op een vervelende manier op achterstand. Doelman Koen Duyx kwam uit zijn doel en moest een lage bal lossen. De spits van Alem was attent en hij zette zijn ploeg op een onverwachte 0-1 voorsprong.
BZS wilde echter niet met een nederlaag genoegen nemen en mobiliseerde nog eens alle krachten. Dat leverde twee minuten voor het verstrijken van de officiële speeltijd de gelijkmaker op van Kelvin van Zetten. Hij had succes met een zoevend schot over de grond: 1-1.
BZS heeft dringend een driepunter nodig om zich wat lucht te verschaffen.

v.v. Alem LIVE
(door Kevin Broekmeulen)
20' Alem wordt gedwongen tot verdedigen... De paal houdt tot dusver Alem op de been
45' 45+2' Niek van Lent tot 2 keer toe alleen op de keeper... Blijft 0-0