30-03-2013 Alem 1 - BZS 1 0 - 1

Alem 1 - BZS 1    0-1    (0-0)

Belangrijke zege voor BZS

Alem leed haar eerste thuisnederlaag dit seizoen.

BZS boekte in de vijfde klasse F Zuid 1 een belangrijke zege in Alem: 0-1. Door de overwinning wisselden beide teams stuivertje op de ranglijst. BZS staat nu achter afgetekend koploper Hurwenen tweede.
Trainer Alex van Kraanen was na afloop reëel: ,,Vandaag heeft de gelukkigste ploeg gewonnen. Het was geen beste wedstrijd met ploegen die keihard wilden werken. De krachtsverhouding tussen beide teams was gelijk. Maar daarom ben ik niet minder blij met de overwinning.''
Voor rust kregen beide teams vrijwel geen kans voor het vijandelijke doel. De verdedigingen waren het sterkste deel van de ploegen. ,,Niet voor niets hebben we al wedstrijden lang geen doelpunt tegen gekregen'', gaf Van Kraanen aan.
Met nog twintig minuten te gaan slaagde BZS er in om voor het eerst de laatste lijn van Alem uit te spelen. Martijn Ehlhardt legde de bal panklaar op de schoenen van Jasper van Andel: 0-1.
Drie minuten later kreeg Alem een dot van een kans. Nick Verweij maakte een ongelukkige overtreding in het strafschopgebied en de bal ging op de stip. Doelman Bjorn van Nuijssenborg had echter goed het oog in de inzet en hield deze buiten de palen. Daarna zette Alem nog wel druk, maar zonder verder gevaarlijk te zijn.

Jasper van Andel

Alem 1 :
Bram v/d Zanden,
Lars Steenbekkers, Dennis van Mook, Niek van Lent Chris van Eldik (Jeffrey Kollenburg)
Bart van Lent (Tony v/d Berg), Roy Muller, Gijs Sars, Koen van Kessel
Davy Baars, Jochem van Mil