28-10-2012 Heerewaarden 1 - Alem 1 0 - 5

Heerewaarden 1 - Alem 1    0-5   (0-4)

Alem tegen Heerewaarden binnen een kwartier op rozen

Heerewaarden moest het zondag stevig af leggen tegen buurman Alem (0-5). “We zijn helemaal overklast. Na een kwartier stond het al 0-3. Uithuilen en volgende week opnieuw beginnen”, was Heerewaarden-trainer Ad Schippers realist.
Bij Alem na afloop louter lachende gezichten uiteraard. “We speelden heel goed vooral in de eerste helft. Ja, na een kwartier was het al gespeeld. Niets op af te dingen. Maar we moesten ook wel na twee weken verlies en je wilt met de bovenste helft mee blijven doen”, sprak Alem-trainer Patrick Theuwis met geheel andere gevoelens. Martijn Leerintveld (2x), Roy Muller, Tony van den Berg en Danny Wuits zorgden voor de Alem-doelpunten.

Vooraf waren de verwachtingen van trainer Ad Schippers hoog ge­weest, maar de wedstrijd liep voor Heerewaarden (5F) uit op een sof. Halverwege de eerste helft stond zijn ploeg al op een kansloze 0-4 achterstand en was de wedstrijd voorbij. „We waren absoluut niet scherp genoeg en werden de eer­ste twintig minuten door Alem overlopen. Dit is een harde en zu­re nederlaag.” De elftalleider van Alem, Tonny van Lent, roemde zijn team. „We hebben Heerewaar­den in de eerste helft overklast. Het was een schitterende wedstrijd en het vele publiek van Alem zal heb­ben genoten. Deze zege is dan ook dik en dik verdiend.” De goals kwamen op naam van Martijn Leerintveld (2), Roy Muller, Tony van den Berg en Danny Wuits.

Foto: © Bruis de Kock - regio-voetbal.nl

Martijn Leerintveld
Roy Muller
Martijn Leerintveld