07-10-2012 RKVSC 1 - Alem 1 0 - 1

RKVSC 1 - Alem 1    0-1   (0-1)

In de eerste helft kregen de bezoekers le­gio kansen waarvan er één werd benut door Gijs Sars. De tweede helft raakte Velddriel via Willem van Hassel de lat. Elftalleider Tonny van Lent van Alem noemde het duel ‘een draak van een wedstrijd’, maar zag ook een lichtpuntje. „Lars Steenbekkers is pas zeventien jaar, maar gaf knap leiding aan de defensie.”

RKVSC moest zondag de eer aan Alem laten: 0-1. Volgens Alem-trainer Patrick Theuwis was het een verdiende zege. “We hebben zelfs veel kansen laten liggen”, aldus Theuwis. “We hebben vergeten de bekende trekker over te halen.”
RKVSC-trainer Wilco van Houtum vond op zijn beurt dat zijn team best een puntje had verdiend. “We hebben weer met veel inzet gespeeld. Daar heb ik geen klagen over. Alleen missen we kwaliteit. Voorin weten we helaas niet zo veel te creëren.”
Gijs Sars was voor Alem de goaltjesdief.

v.v. Alem LIVE
(door Kevin Broekmeulen)
15'    DOELPUNT!! Het zat er al aan te komen... Puntgave voorzet van B. van Lent word bij de 2e paal binnen gekopt door Sars
21'    Corner van Velddriel valt tussen iedereen in, waarna hij ter nauwernood gered word op de doellijn