19-08-2012 SC Elshout 1 - Alem 1 1 - 3

SC Elshout 1 - Alem 1    1-3   (1-1)

Bekerwinst in Elshout

Temperaturen van dik boven de 35 C maakten deze bekerwedstrijd tussen SC Elshout en Alem loodzwaar.
Beide teams hanteerden ondanks de hitte een behoorlijk tempo. Alem besliste de wedstrijd door 'n betere bank dan Elshout én omdat het Danny Wuits (man van de woestijn) in haar gelederen had, waar de hitte ogenschijnlijk geen vat op had...
De doelpunten waren ditmaal van "Drielse" makelij, Gijs Sars trof tweemaal doel en Davy Baars punterde één treffer binnen.
Opmerkelijk incident: Een speler van Elshout werd weggestuurd, omdat hij na 'n gele kaart zijn rugnummer niet kon tonen (Elshout speelde in shirts zonder rugnummer...) Deze speler kreeg meteen zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.

Gijs Sars bekroonde een uitstekende wedstrijd met twee doelpunten

Gijs Sars

Gijs Sars
Davy Baars