21-08-2011 CHC/Orka 1 - Alem 1 4 - 1

CHC/Orka 1 - Alem 1    4-1   (3-1)

CHC/Orka was vanmiddag duidelijk een maatje te groot voor Alem. Vanaf het beginsignaal werd Alem dusdanig onder druk gezet, dat het fouten ging maken bij het uitverdedigen. Snel stond Alem op een 2-0 achterstand en 'n monsternederlaag dreigde. Alem herstelde zich daarna enigszin, maar het was aan de uitblinkende Alem-doelman Joost Stoof te danken dat Alem nog in de wedstrijd bleef en het bij rust niet tegen een grote achterstand aankeek... Vlak voor rust deed Jochem van Mil zelfs iets terug. Hij verzilverde de rebound na een schot van Kevin Broekmeulen.

Na rust moest ook CHC vanwege de tropische temperatuur een versnelling lager gaan spelen. Alhoewel CHC de betere ploeg bleef, werd het toch meer 'n wedstrijd. Kevin Broekmeulen had weinig geluk en trof nog tweemaal de paal, voordat CHC/Orka de eindstand op 4-1 bepaalde.

Elies Sars en Jochem van Mil ontvingen de gele kaart van de verder goed leidende scheidsrechter Gerard Briene.

Jochem van Mil

Alem 1 :
Joost Stoof,
Jaap van Boxtel (Jeffrey Kollenburg), Elies Sars, Jorge Reuvers,Koen de Leeuw
Roy Muller (Dennis van Mook), Bart van Lent, Niek van Lent, Danny Wuits (Danny Werner)
Jochem van Mil, Kevin Broekmeulen
Wisselspelers :
Danny Werner, Dennis van Mook, Jeffrey Kollenburg, Lars Steenbekkers, Bram v/d Zanden