12-12-2010 Jan van Arckel 1 - Alem 1 1 - 1

Jan van Arckel 1 - Alem 1    1-1   (1-0)

Volgens Jan van Arckel-trainer René van Putten was de remise te­gen Alem terecht. „Beide teams le­verden vooral veel strijd, maar speelden zeker niet goed.” Nadat Alem op de lat had geschoten, counterde de thuisclub naar de openingstreffer. Daarvoor zorgde Jorg Verlouw. Zo’n tien minuten voor tijd bracht Kevin Broekmeu­len de bezoekers op gelijke hoogte. Bij een vrije trap vanaf de linker­kant gaf hij de bal net genoeg ef­fect om in de goal te draaien. Op­vallend was trouwens het optre­den van de 16-jarige middenvelder Bart Goesten, die bij Jan van Ar­ckel de volledige wedstrijd mee­speelde. Hij verving de geblesseer­de Adriaan van Hemert.

Jorg Verlouw
Kevin Broekmeulen

Alem 1 :
Tom van Geffen,
Jaap van Boxtel (Danny Wuits), Dennis van Mook, Jorge Reuvers, Koen de Leeuw (Peter de Cocq van Delwijnen)
Stan Schreuders, Bart van Lent, Niek van Lent, Jochem van Mil
Rick Leerintveld (Lars Steenbekkers), Kevin Broekmeulen