24-11-2009 Alem 1 - Kerkwijk 1 2 - 1

Alem 1 - Kerkwijk 1    2-1   (1-1)

Na het vrije afgelopen weekend, was vanavond een oefenwedstrijd tegen Kerkwijk ingelast.
Alem speelde de eerste helft zonder veel beleving. Na een overtreding op Wilbert van Boxtel kwam Alem toch op voorsprong; de aansluitende vrije trap werd door Niek van Lent hard, laag en zuiver ingeschoten.
Het in de eerste helft beter combinerende Kerkwijk kwam nog voor rust op gelijke hoogte.
Alem kwam na rust beter voor de dag, de eerste Alemse aanval werd al doeltreffend afgerond. De ingevallen Tom van Geffen haalde de achterlijn, de door van Geffen teruggelegde bal werd door Jeffrey Kollenburg in het doel geschoven.
Daarna werd het in het veld allemaal wat onvriendelijker, waardoor in de 70e minuut werd besloten om de wedstrijd niet verder uit te spelen.

Niek van Lent
Thomas Kruishaar
Jeffrey Kollenburg

Alem 1 :
Paul Leyten,
Jorge Reuvers, Jaap van Boxtel, Marien van Tussenbroek
Elies Sars (Peter de Cocq van Delwijnen), Bart van Lent, Niek van Lent, Rick Leerintveld (Tom van Geffen), Jochem van Mil
Jeffrey Kollenburg, Wilbert van Boxtel
Wisselspelers :