05-04-2009 Alem 1 - RKKSV 1 0 - 0

Alem 1 - RKKSV 1    0-0    (0-0)

Verslag "Brabants Dagblad"

Hoewel de uitslag anders doet vermoeden, werd het publiek op sportpark De Oude Maas verwend. Elftalleider Tonny van Lent sprak van een „prachtige wedstrijd met mooi weer, veel publiek en veel kansen voor beide teams”. Dat er geen doelpunten vielen was vooral Dennis van Mooks verdienste. Hij maakte doelpuntenmachine Jochem Donkers onschadelijk.

RKKSV heeft niet kunnen profiteren van de mis­stap van FC Engelen; bij midden­moter Alem werd doelpuntloos ge­lijk gespeeld. RKKSV begon goed aan de wedstrijd en had al meteen enkele goede kansen om te scoren. Eerst kwam Jeffrey van Laarhoven in kansrijke positie en niet veel la­ter kreeg Jochem Donkers vanuit een corner een vrije kopkans maar ook deze mogelijkheid werd niet benut. In de tweede helft kwam RKKSV niet meer gevaarlijk voor het doel van Alem. Bijna was Alem in de slotfase nog succes­vol maar de bal ketste via de on­derkant van de lat weer het veld in.

Alem 1 :
Paul Leyten,
Alex Steenbekkers (Jaap van Boxtel), Danny Werner, Dennis van Mook, Koen de Leeuw,
Jochem van Mil, Bart van Lent (Harold v/d Biggelaar), Stan Schreuders, Kees-Jan Zwanenberg
Kevin Broekmeulen, Jeffrey Kollenburg (Jacco Bogers)
Wisselspelers :
Jacco Bogers, Harold v/d Biggelaar, Jaap van Boxtel