29-03-2009 Alem 1 - FC Drunen 1 1 - 2

Alem 1 - FC Drunen 1    1-2    (0-2)

Verslag "Brabants Dagblad"

Bij afwezigheid van hoofdtrainer Nico Agema nam elftalleider Tonnie van Lent gistermiddag de honneurs waar. „We hebben de wedstrijd in de eerste helft weggegeven”, sprak Van Lent na afloop. Bij rust keek Alem tegen een 0- 2 achterstand aan. De donderspeech van de gelegenheids­trainer had een positief effect op het tweede bedrijf. Jochem van Mil zorgde voor de 1-2 maar net als vorige week wist Van Mil het net niet vaker dan één keer te vin­den.

Hoe­wel de uitslag anders doet vermoe­den, is FC Drunen geen moment in de problemen geweest. „We dic­teerden de wedstrijd”, vond trai­ner Pierre van Berkel. Het bleef echter bij slechts twee treffers, ge­maakt door Danny Verheijen en Jorg van Oers.

14e Minuut
Danny Verheijen
39e Minuut
Jorg van Oers