07-10-2007 Alem 1 - Heusden 1 4 - 3

Alem 1 - Heusden 1 4-3   (0-1)

Eindelijk heeft Alem de eerste zege te pakken

Waar Alem in de eerste wedstrijden lof oogstte voor het spel, sprak Tonny van Lent nu over de "slechtste wedstrijd van het seizoen".
Met het verschil dat Alem ondanks het matige spel de eerste zege van het seizoen binnensleepte.
Een 0-2 achterstand werd omgebogen door Niek van Lent en Jochem van Mil. Beiden namen twee treffers voor hun rekening. Van Lent deed dit tweemaal vanaf de strafschopstip. Beide keren versierde de zestienjarige Kevin Broekmeulen de penalty.
Ondanks het matige spel, een toch wel verdiende overwinning.

Suat Tasçi, trainer van Heusden, had geen goed woord voor de arbiter. „Hij snapte van het hele spelletje niks. En hij gaf ook zomaar een strafschop weg, zelfs bij Alem be­grepen ze er niks van.” Die pingel werd de opmaat naar een neder­laag, want werd het 1-2. Tasçi: „Het is dat alle spelers de discipli­ne op konden brengen om netjes te blijven voetballen ondanks die warrige beslissingen, anders had uit de klauwen kunnen lopen.”

Bruinsma
Bruinsma
Niek van Lent
Niek van Lent