16-09-2007 Maliskamp 1 - Alem 1 2 - 1

Maliskamp 1 - Alem 1 2-1   (0-1)

Alem is er ook in derde wedstrijd van het seizoen niet in geslaagd om punten te pakken. Vandaag bleek koploper Maliskamp met 2- 1 te sterk.
De bezoekers deden zeker niet onder voor Maliskamp en speelden bij vlagen behoorlijk goed voetbal. Tien minuten voor rust kwam Alem dan ook op voor­sprong via Jochem van Mil.
In de tweede helft toonde de thuisploeg zich koelbloediger in de afwerking.
De 16-jarige Alemse doelman Ben van Boxtel viel nog uit met een blessure.

Ook Maliskamp heeft dit seizoen nog geen punten laten liggen. Na een 0-1 ruststand werd in de tweede helft de achterstand in een 2- 1 overwinning omgebogen. Net na rust verschalkte Dré van Balsfoort de keeper van Alem door een uit­gespeelde kans af te ronden. Hans van Heumen maakte twintig mi­nuten voor tijd de winnende goal. Trainer Jos van der Els van Malis­kamp was na de wedstrijd optimis­tisch. „ Als we slecht spelen en toch winnen, kunnen we dit sei­zoen voor een periodetitel of het kampioenschap meedoen.”

Jochem van Mil
Dré van Balsfoort
Hans van Heumen

Kaarten:
     Gele Kaart  Niek van Lent
     Gele Kaart  Kees-Jan Zwanenberg

Alem 1 : Ben van Boxtel (Emin Alkan), Koen de Leeuw, Jorge Reuvers, Jaap van Boxtel (Wilbert van Boxtel), Bram van der Zanden,
Bart van Lent, Niek van Lent, Stan Schreuders,Toni van den Berg (Kees-Jan Zwanenberg),
Kevin Broekmeulen, Jochem van Mil
Wisselspelers : Emin Alkan, Rick Leerintveld, Kees-Jan Zwanenberg, Wilbert van Boxtel

bron :