09-09-2007 Alem 1 - OSC'45 1 0 - 4

Alem 1 - OSC'45 1 0-4   (0-0)

OSC'45 wint in laatste twintig minuten

Hoewel de uitslag anders doet vermoeden, golfde deze wedstrijd lang op en neer. De goals vielen in de laatste twintig minuten op het moment dat Alem door de gasten volledig moe was gespeeld. Ook nam Alem na de 0-1 meer risico en dat resulteerde in nog drie tegentreffers.

Pas in de laatste twintig minuten legde OSC'45 Alem over de knie. In die periode werd er vier keer door de bezoekers gescoord. Hoewel OSC'45 de betere ploeg was, resulteerde dat niet in veel uitgespeelde kansen.
In de zeventigste minuut werd bij een vrije trap Dorus van Beek slim vrijgespeeld en hij schoot de bal over de keeper in de goal. Zes minuten later was het John Hensels die aleen voor de keeper niet faalde: 0-2. Dave Gersjes en Kevin Vlemminckx scoorden de in de slotfase van de wedstrijd nog 0-3 en 0-4. De 45-jarige verdediger Peter Coort speelde namens OSC'45 de gehele wedstrijd.

Dorus Verbeek
John Hensels
Dave Gersjes
Kevin Vlemminckx