03-12-2006 Maliskamp 1 - Alem 1 1 - 0

Maliskamp 1 - Alem 1 1-0 (0-0)

Op het veld van Maliskamp ston­den twee hardwerkende ploe­gen tegenover elkaar. Ze speel­den echter allebei bedroevend slecht. Nadat Niek van Lent na een halfuur met een liesblessu­re van het veld moest, kwam Alem er niet meer aan te pas. Af en toe waagde het team een aanval, maar veel venijn zat daar niet in. Op het moment dat het leek dat Alem een puntje mee naar huis zou nemen, counterde Maliskamp sterk. Van Schijndel maakte de winnende treffer voor de thuisclub.

Vijfdeklasser Maliskamp had het op eigen veld niet eenvoudig tegen Alem. Van Schijndel benutte een van de spaarzame kansen en bezorgde zijn team daarmee een 1­0 overwinning. Beide ploegen werkten hard en het eerste half­uur was Alem zelfs de betere ploeg. Op dat moment viel Niek van Lent uit. Dat was voor Alem een aderlating en een zege voor Maliskamp. Het wachten was tot de treffer zou vallen. Dat gebeurde een kwartier voor tijd en daarmee was de wedstrijd meteen beslist.

van Schijndel

Kaarten:
Gele Kaart  Stan Schreuders
Gele Kaart  Hans Brekelmans

Alem 1 : Bram van der Zanden, Stan Schreuders, Hans Brekelmans, Jaap van Boxtel, Dennis van Mook, Bart van Lent, Niek van Lent (Robert-Jan Hofman), Danny Wuits, Rick Leerintveld, Roy Verhoeven (Kevin Broekmeulen), Jochem van Mil
Wisselspelers : Ben van Boxtel, Kevin Broekmeulen, Robert-Jan Hofman, Tim Hanegraaf

bron :