26-09-2006 GVV'63 1 - Alem 1 2 - 1

GVV'63 1 - Alem 1 2-1 (2-0)

Jong, jonger, jongst

Het zeer jeugdige Alem (met drie Alem B1 spelers in de gelederen) gaf de koploper in de Zaterdag 3e Klasse D, GVV'63 uit Gameren goed partij.
Even zag het er naar uit, dat het fysiek sterke GVV'63 'n makkelijke en grote overwinning zou behalen en via aanvoerder Lennart v/d Werken liep het al snel naar een 2-0 voorsprong.
De meest opvallende spelers bij Alem 1 waren de drie B-spelers: Peter van Lent controlerend op het middenveld. "Man of the Match" was de uitstekend spelende doelman Ben van Boxtel, die door 'n aantal prima reddingen Alem op de been hield en ervoor zorgde dat GVV'63 niet verder kwam dan 2 treffers. Kevin Broekmeulen zorgde in de slotfase voor de aansluitingstreffer, maar verder dan 2-1 kwam Alem niet meer.

De hoofdrol van vanavond was echter weggelegd voor Stan Schreuders. Drie kwartier na de wedstrijd kwam de wasvrouw van GVV'63 in paniek de kantine in gerend… De tas met de shirts van de Gamerense ploeg was verdwenen. Bleek Stan de verkeerde tas meegenomen te hebben en waren de Geel-Zwarte GVV'63 tenues op weg naar Alem. Onder grote hilariteit kwam Stan 'n half uurtje naderhand de Gamerense tas weer inleveren…!!!

Lennart v/d Werken

Lennart v/d Werken

Kevin Broekmeulen

Kaarten:
Gele Kaart  Erik v/d Putten

Alem 1 : Ben van Boxtel, Dennis van Mook, Hans Brekelmans, Jaap van Boxtel (Bram v/d Zanden), Emin Alkan, Jochem van Mil (Kevin Broekmeulen), Stan Schreuders, Erik v/d Putten, Rick Leerintveld (Peter van Lent), Oshan Ince, Roy Verhoeven
Wisselspelers : Bram v/d Zanden, Peter van Lent, Kevin Broekmeulen