09-04-2006 Alem 1 - Jan van Arckel 1 1 - 3

Alem 1 - Jan van Arckel 1 1-3 (0-2)

Een hele wedstrijd lang was Jan van Arckel beter in de uitwedstrijd tegen Alem.
Alem begon niet agressief en ook de werklust ontbrak. Bij Jan van Arckel was dat wel vanaf het eerste fluitsignaal aanwezig en na een halfuur zette Tolsma de 0-1 op het bord.
Vier minuten later scoorde Jan van Arckel opnieuw. Ditmaal via Pootjes. Na rust kwam Alem nog terug in de wedstrijd door een doelpunt van Van Boxtel. Hij schoot een vrije trap via de muur in het doel. Tien minuten voor tijd besliste Fraaije de wedstrijd.

24e Minuut
Ivo Tolsma
34e Minuut
John Pootjes