22-01-2006 Herptse Boys 1 - Alem 1 2 - 3

Herptse Boys 1 - Alem 1 2-3 (2-0)

Alem wint van Herptse Boys in bizarre wedstrijd

Trainer Jeroen van der Meijden van Alem had gisteren een donderspeech nodig om zijn spelers wakker te schudden. Dat had resultaat, want Alem boog een 2-0 achterstand om in een overwinning.

De hele wedstrijd lang was Alem sterker. De ploeg creëerde veel kansen en speelde erg aanvallend. Toch kwam de ploeg met 2-0 achter door snelle counters en verdedigende fouten. Ronald van Bijnen en Remco van Waardenburg zorgden voor de 2-0 ruststand. Na rust keerde het tij. Van Lent miste nog een penalty, maar daarna scoorde de ploeg drie doelpunten via Rick Leerintveld, Niek van Lent en Jochem van Mil. Herptse Boys had in de slotminuten nog enkele kleine kansjes, via Sercan Ince, maar Alem gaf niets meer weg.

Ronald van Bijnen
Remco van Waardenburg
Rick Leerintveld
Niek van Lent
Jochem van Mil

Alem 1 : Tom van Geffen, Elies Sars, Hans Brekelmans, René van Eeuwijk, Tim Hanegraaf (Koen de Leeuw), Stan Schreuders, Jorge Reuvers (Jaap van Boxtel), Niek van Lent, Rick Leerintveld, Theo Leerintveld, Jochem van Mil.

bron :