09-10-2005 Alem - Heerewaarden 1 - 1

Alem - Heerewaarden 1-1 (0-0)

Het was een echte streekderby tussen Alem en Heerewaarden. Beide teams waren zeer gemotiveerd uit de kleedkamers gekomen en legden een flinke werklust aan de dag.

In de beginfase waren er vooral kansen voor Alem. Niek van Lent en Wilbert van Boxtel kregen beiden een paar goede kansen om hun club op voorsprong te zetten, maar tevereefs. Direct na rust kon Heerewaarden knap profiteren van slordigheden in de Alemse verdediging. Van de Linden zette zijn team op voorsprong. Alem kon de teugels niet meer zo strak in de hand houden als in de eerste helft en zag Heerewaarden veel aanvallen. In de slotfase kwam de thuisclub weer wat beter in zijn spel. Invaller Leerintveld maakte gelijk.

46e minuut
van de Linden
81e minuut
Theo Leerintveld