10-10-2004 Alem - Jan van Arckel 2 - 5

Alem - Jan van Arckel 2-5 (1-2)

Jan van Arckel wint derby

Veel kaarten en veel doelpunten in de derby Alem – Jan van Arckel. Jan van Arckel kwam als overwinnaar uit de strijd. Het werd 2-5.

Alem kreeg in de beginfase een paar dotten van kansen, maar miste de scherpte. Jan van Arckel scoorde daarna uit haar eerste aanval. Even later liet de scheidsrechter doorspelen bij een vermeende buitenspelsituatie van Jan van Arckel. De verdediging van Alem kon niets anders doen dan de aanvaller neerleggen. Het gevolg was een strafschop en een boos Alem. De toon was gezet en er volgde een wedstrijd waarin met gele kaarten gestrooid werd. Alem maakte nog wel de aansluitingstreffer, maar in de tweede helft was Jan van Arckel de club met het meeste geluk en de meeste doelpunten.

1x Niek van Lent
1x Ferdi Hamilton