09-11-2003 Alem - OSC'45 1 - 4

Alem - OSC'45 1-4 (0-1)

Alem op achterstand in kampioenstrijd

Alem verloor gisteren met 1-4 van het Bossche OSC'45. In een spannende wedstrijd trok OSC'45 opnieuw aan het langste eind.

De Bosschenaren wonnen de meeste duels en scoorden op het juiste moment. De wedstrijd bleef tot het einde toe spannend, omdat Alem ondanks de naderende nederlaag goed weerstand bleef bieden. Na de aansluitingstreffer in de tweede helft ontstond er een spannende fase. OSC kwam steeds meer onder druk te staan. Sten Stolzenbach vergrootte de voorsprong voor de gasten met een fraaie trap van veertig meter over de struikelende Alem-keeper.
Dit was tevens de nekslag voor de thuisploeg. Met deze winst zet de Bossche ploeg Alem in ieder geval weer op een grotere achterstand in de strijd om het kampioenschap.

1x Patrick van Boxtel

bron :