28-09-2003 Alem - Emplina 3 - 1

Alem - Emplina 3-1 (1-0)

Alem op jacht naar Koppositie.
Koploper Emplina opzij gezet.

Alem gaat als een speer. De club van trainer Jos van der Els durft hardop te dromen van een prijs dit seizoen. Gisteren was koploper Emplina slachtoffer van de dadendrang van Alem. Aan de Jan Klingenweg werd het 3-1
Alem begon wat sloom aan de wedstrijd en liet koploper Emplina in de beginfase het heft in handen nemen. De gasten kregen ook scoringsmogelijkheden, maar zakte daarna weg. Voor Alem het sein om het initiatief over te nemen.
Alem was ook de ploeg die voor rust op voorsprong kwam door een doelpunt van Wilbert van Boxtel na een voorzet van Johan Vos. Matthijs Brok bracht de bezoekers op gelijke hoogte. Vanaf het moment dat Alem opnieuw op voorsprong kwam door opnieuw Wilbert van Boxtel, ging Emplina alles op alles spelen. Dit leidde tot gevaarlijke momenten, maar ook ruimte achterin. Alem profiteerde en deelde door Johan Vos de genadeslag uit.

2x Wilbert van Boxtel
1x Johan Vos