27-04-2003 Alem - Real Lunet 2 - 2

Alem-Real Lunet 2-2 (0-0)

Een wedstrijd in de onderste regionen van de vijfde klasse F.

Alem startte sterk tegen hekkensluiter Real Lunet. Via de vleugels creerde Alem een paar goede kansen, maar slaagde er niet in om er een binnen te tikken. Na de flitsende start zakte het tempo van Alem terug naar dat van Real Lunet. Ook de tweede helft was gezapig. Alem kwam op voorsprong door een vrije trap van Niek van Lent. Het antwoord van Real Lunet kwam snel daarna toen Simons gelijk maakte. Real Lunet kreeg de smaak te pakken en kwam zelfs op voorsprong. Net op tijd ging Alem weer beter voetballen en in de slotfase maakte van Lent zijn tweede doelpunt. Kenny Bogers kreeg nog een kans om de 3-2 te maken, maar hij miste.

Na een sterke eerste helft van Alem, kwam Real Lunet goed terug in de wedstrijd. Alem opende weliswaar de score, maar Maikel van Dongen bracht met een goede kopstoot de score in evenwicht. Halverwege de tweede helft kwamen de bezoekers zelfs verrassend op voorsprong. Een mooie kapbeweging en dito afwerking van Glenn Simon zorgde voor de 1-2. Vlak voor tijd scoorde Alem van afstand de (verdiende) gelijkmaker.

2x Niek van Lent

bron :