26-01-2003 Jan van Arckel - Alem 1 - 1

Jan van Arckel-Alem 1-1 (0-0)

Jan van Arckel-Alem eindigd onbeslist 1-1

De streekderby ging in de eerste helft gelijk op. Beide teams speelden erg fanatiek, maar konden niet gevaarlijk worden. De tweede helft was een stuk attractiever. Jan van Arckel had een klein overwicht. Een aanval over rechts kwam terecht bij Matthieu Kivit. Zijn strakke schuiver betekende de 1-0. Vlak voor dat doelpunt had Alem-speler Van Boxtel zijn tweede gele kaart gekregen, maar Alem gaf Jan van Arckel met tien man goed tegenwicht. Robert Jan Hofman schoot vanaf het middenveld op het doel van Jan van Arckel en de bal verdween achter de keeper in het doel. De thuisploeg kreeg vervolgens nog een aantal kansen, maar miste een echte afmaker. Het scoren blijft een probleem van de club uit Ammerzoden, want in veertien wedstrijden maakten ze slechts veertien doelpunten.

1x Robert-Jan Hofman

bron :