Alem - Hedel 3 - 1

Alem - Hedel 3-1 (1-0)

Alem is kampioen

Door deze overwinning en het verlies van FC Engelen bij Buren is Alem nu al, met nog 3 wedstrijden te spelen, zeker van het kampioenschap.
Alem ging tegen Hedel om begrijpelijke redenen behoudend van start en hierdoor kregen de bezoekers aanvankelijk een paar goede kansen, maar het was 2x de lat die voor de thuisclub redde.
Het was uit een counter dat Gerard van Mook, 10 minuten voor rust de score voor Alem kom openen met een goed geplaatst afstandschot: 1-0.

Na rust kreeg de thuisclub meer vat op het spel en het was opnieuw met een afstandschot dat Hans Hanegraaf er 2-0 van maakte. Na 20 minuten scoorde Ton de Wit uit een vrije trap het derde doelpunt en Alem hield hierna het spel goed onder controle. In de laatste 5 minuten verslapte de concentratie uiteraard een beetje en A.Wolvert wist hier voor de gasten goed gebruik van te maken door tegen te scoren: 3-1.
Dit kon echter de overwinning en dus het kampioenschap voor Alem niet meer in gevaar brengen, en zo hield Alemdeze twee kostbare punten verdiend in huis.

1x Gerard van Mook
1x Hans Hanegraaf