Alem - Wadenoijen 1 - 0

Alem-Wadenoijen 1-0 (1-0)

Wadenoijen moet punten bij Alem laten

Het is Wadenoijen niet gelukt een punt mee uit Alem mee naar huis te nemen. Het werd 1-0 voor de thuisclub, een stand welke reeds voor de rust was bereikt.

Alem trok direct fel van leer en wist Wadenoijen meteen in de verdrukking te brengen. In de vijfde minuut leidde dit tot een ongelukkig moment voor Arie Geurtsen die een bal op de hak kreeg waardoor deze onhoudbaar voor de doelman van Wadenoijen in het doel verdween. 1-0 voor Alem, dat meteen probeerde door te gaan. Wadenoijen had de achterhoede nu echter goed dicht en na zo'n twintig minuten spelen kwamen de eerste kansen voor Wadenoijen. De thuisclub moets in de verdediging maar deed dit eveneens vakkundig. Wadenoijen kwam niet verder dan een bal in de uiterste hoek net voor rust, maar met een katachtige sprong wist doelman Piet van Boxtel van Alem alsnog de bal te bemachtigen.

In de tweede helft bleef Alem de kleine voorsprong verdedigen. Wadenoijen probeerde op alle manieren de bal in het doel te krijgen maar het mocht niet lukken. De achterhoede van Alem bleef de betere over de voorhoede van Wadenoijen en toen de scheidsrechter het einde van de wedstrijd floot was Alem de dolgelukkige winnaar.

bron :