05-03-2023 GVV VR1 - Alem VR1 1 - 2

GVV VR1 - Alem VR1   1-2    (1-1)

GVV uit altijd lastig

Vanmorgen vond de wedstrijd tussen GVV VR1 en Alem VR1 plaats. Alem VR1 ging goed van start en kreeg direct kansen om te scoren. Helaas zwakte het spel van Alem VR1 af en kregen ze een doelpunt tegen.
Maar Alem VR1 gaf niet op en wist vrij snel de gelijkmaker te scoren met een lange bal van Jelyn op Noortje. Noortje wist de bal in het net te krijgen en zo stond het 1-1.
Alem VR1 kreeg veel corners en kansen gedurende de wedstrijd, maar kon deze niet benutten.

De tweede helft begon net als de eerste helft. Alem VR1 was aan de bal en kreeg veel kansen, terwijl GVV VR1 nul kansen kreeg. Alem VR1 bleef aanvallen en probeerde de winnende goal te maken. Maar het duurde tot de laatste minuut van de wedstrijd voordat Alem VR1 kon scoren.
Uit een corner wist Sharon bij de tweede paal te scoren en zo won Alem VR1 met 1-2 van GVV VR1. Een mooie overwinning voor Alem VR1!

Noortje Jansen
GVV