19-05-2022 Alem 4 - DSC 4 1 - 2

Alem 4 - DSC 4   1-2    (0-1)

Alem 4 te laat op stoom tegen DSC 4

Alem 4 begon en eindigde goed in de wedstrijd tegen kampioen DSC 4. In het middengedeelte van de wedstrijd was het Alemse spel een stuk minder en daar legde DSC de basis voor de uiteindelijke 1-2 overwinning.

In de eerste dertig minuten speelde Alem goed voetbal en deed in niets onder voor DSC. Met name de snelle broers Bakker lieten zich gelden, maar de uitgespeelde kansen werden niet benut. Daarna leek er een voorjaarsmoeheid over de ploeg te hangen, weinig lukte meer en DSC 4 speelde zijn beste voetbal in die fase. Verdiend kwam het dan ook op 0-2 en Alem 4 moest in het restant van de wedstrijd de achterstand zien weg te poetsen.

Geholpen door de grabbelende Kerdrielse doelman, was het doelpunt van de ingevallen Gijs Sars het sein voor een Alems slotoffensief en joegen de oranjehemden in de slotfase op de gelijkmaker. Met een schot rakelings naast was Luuk Bakker nog het dichtst bij de gelijkmaker, maar de bezoekers hielden stand.

Volgende week stappen de mannen van trainer/coach Stan Schreuders voor de laatste keer dit seizoen het veld op in de slotwedstrijd van het seizoen tegen Jan van Arckel 3.

DSC
DSC