03-10-2021 Alem 4 - RKVSC 2 3 - 1

Alem 4 - RKVSC 2   3-1    (1-0)

Knap herstel

Na de oorwassing van vorige week tegen Jan van Arckel 3, herstelde Alem 4 zich vanmorgen knap tegen RKVSC 2.
De oude rotten/routiniers hadden weinig moeite met het jeugdig elan van RKVSC 2. De Velddrielse ploeg was voetballend de hele wedstrijd de onderliggende partij, hoewel het Alem 4 in de eerste helft nog wel van zich af wist te houden. De oranjehemden kwamen, ondanks een groot veldoverwicht, in de eerste helft tot welgeteld één kans, maar Jaap van Boxtel raakte de lat.
Toen beide teams zich opmaakten voor de rust, kwam Alem 4 toch op voorsprong: uit een scrimmage voor het Velddrielse doel punterde Jorge Reuvers de bal tegen de touwen.

Na rust draaide Alem 4 de gashendel nog maar eens open en na een aantal maal op de prima RKVSC-keeper gestuit te zijn konden Alemse doelpunten niet uitblijven. Elies Grandia, eindelijk weer fit, scoorde tweemaal op aangeven van de uitstekend spelende Reuvers.
Nestor Joop Kollenburg leek, net voordat hij uitviel met een spierblessure, de 4-0 binnen te schieten. De treffer werd door scheidsrechter Enciso-Garcia geannuleerd wegens vermeend buitenspel van Kollenburg.
Mark Hendriks deed in de slotfase nog wat terug voor RKVSC 2, waardoor de wedstrijd eindigde in 3-1.

Jorge Reuvers
Elies Grandia