13-09-2021 Alem 4 - DSC 30+ 3 - 1

Alem 4 - DSC 30+   3-1    (1-1)

Alem 4 wint overtuigend de GVS Cup

Alem 4 maakt in de tweede helft het verschil.

Het DSC fusie-team tussen DSC 5 en DSC 30+ begon sterk aan de wedstrijd en Alem 4 kwam er in de beginfase nauwelijks aan te pas en een doelpunt kon niet uitblijven, Jochem van Mil gleed de treffer tegen de Alemse touwen. Daarna kwam Alem 4 beter in de wedstrijd en vlak voor rust kwam de gelijkmaker van de voet van Jorge Reuvers.

Na rust bleek dat DSC 30+ haar kruit in de eerste helft verschoten had en Alem 4 kreeg naarmate de tweede helft vorderde steeds meer de overhand. Door een zondagsschot van Ben van Boxtel kwam Alem 4 op voorsprong. DSC 30+ kon geen vuist meer maken en moest toezien, dat het meest opvallende wapenfeit van de wedstrijd van Joop Kollenburg kwam. De tand des tijds heeft blijkbaar geen vat op de routinier, na een snel opgezette aanval, prikte hij de bal beheerst in het Kerkdrielse doel voor de 3-1 eindstand.

Daarmee bleef de Gat Van Sientjes Cup dit jaar in Alem.

Bekijk hier het fotoverslag van dit duel

Foto's   ©2021 v.v. Alem - Piet van Boxtel

Jochem van Mil