14-04-2024 Hedel 3 - Alem 3 0 - 3

Hedel 3 - Alem 3    0-3    (0-2)

Drie goals leveren Alem 3 eenvoudige zege op bij hekkensluiter Hedel 3

In het duel tussen de onderste twee teams van de competitie, wist Alem 3 vandaag hun derde overwinning van het seizoen te behalen tegen het nog puntloze Hedel 3. De ruststand was 0-2, door doelpunten van Rowan Bergmans en Sam Stoof. In de tweede helft breidde Elies Grandia de voorsprong verder uit naar de 0-3 eindstand.
De doelman van Alem, Brian van Wanrooij, speelde een cruciale rol in het behouden van de voorsprong door verschillende indrukwekkende reddingen te maken, waardoor Hedel niet in staat was om terug te komen in de wedstrijd.

Na afloop van de wedstrijd bleef Alem 3 niet alleen op het veld dominant, maar ook in de derde helft, waar ze de overwinning voortzetten, totdat de Hedelse kantine werd gesloten. Met deze overwinning voegt Alem 3 drie punten toe aan hun seizoentotaal terwijl Hedel 3 nog steeds op zoek is naar hun eerste punt.

'Dit is een goed stel hoor'

Rowan Bergmans
Sam Stoof