25-02-2024 Alem 3 - RKKSV 5 7 - 1

Alem 3 - RKKSV 5    0-3    (0-3)

Alem 3 onnodig onderuit tegen RKKSV 5

In een gelijkopgaande, maar matige wedstrijd leed Alem 3 een onnodige nederlaag tegen koploper RKKSV 5, met een eindstand van 0-3 die al bij de rust bereikt werd. RKKSV 5 wist eenvoudig tot scoren te komen, voornamelijk dankzij ongelukkig keeperswerk van Alem-doelman Van Wanrooij. De tweede helft bracht weinig verbetering in het spel van beide teams. Kansen waren schaars en het tempo van de wedstrijd zakte aanzienlijk. Alem 3 kreeg nog enkele mogelijkheden om terug te komen in de wedstrijd via Koen de Leeuw en Bowie Schoutend die dicht bij een doelpunt waren. Echter, door hun aarzeling om zelf af te ronden gingen de kansen verloren en liepen de aanvallen op niets uit.
Concluderend was een gelijkspel zeker mogelijk geweest vanmorgen, want RKKSV 5 mocht eigenlijk geen aanspraak maken op de overwinning.

Bron: Piet van Boxtel / Verslag: Piet van Boxtel / Foto's: Piet van Boxtel